marți, 15 august 2017

Compunere narativă.Întoarcere în timp.Întâmplare haioasă.Vis.

Compunere narativă.Întoarcere în timp.Întâmplare haioasă.Vis.

   După o zi încărcată,plină de evenimente,m-am dus la culcare.Când m-am trezit,eram în același loc,doar că în altă zi,mai exact,cu trei zile în trecut,pe 10 februarie.
  Nu mi-am dat seama de schimbare,am luat micul dejun și am plecat la școală.Totul era la fel.Aveam acel sentiment de deja vu.Nici măcar data de pe tablă nu mi-a trezit  vreo bănuire deoarece se mai întâmpla să uităm să scriem data pe tablă.Abia lecțiile deja predate m-au făcut să-mi dau seama:m-am întors în timp,fapt ce mi-a trezit o bucurie,deoarece a treia oră trebuia să dăm test la chimie,iar eu știam deja răspunsurile.În pauză toți învățau stresați,mai puțin eu.Toți mă întrebau de ce nu îmi repet,iar eu le răspundeam că mi-am învățat tot ce trebuia acasă,la perfecție.
 A venit momentul testului.Era la fel ca cel care îl dădusem deja.Era și imposibil să nu fie așa,iar eu am ținut minte fiecare răspuns în parte.Am scris răspunsurile imediat,relaxat și mi-am predat testul.Doamna profesor,fiind uimită de terminarea rapidă a testului,l-a corectat pe loc.Am luat nota maximă.
   În acel moment aud soneria telefonului.Era un vis și trebuia să merg la școală.Un vis dulce întrerupt de realitatea amară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu