marți, 16 mai 2017

Compunere narativă sărbătoare.Ziua mamei 8 martie.primăvara.târg

                         Compunere narativă sărbătoare.Ziua mamei 8 martie.primăvara.târg

   În fiecare an,de 8 martie se organizează în comună un târg meşteşugăresc cu ocazia zilei mamelor şi a venirii primăverii,la care participă fiecare persoană.
    Peste tot sunt numai standuri.Unele sunt cu mâncare tradiţională,unele sunt cu mărţişoare şi obiecte meşteşugăreşti,iar altele sunt cu obiecte de vestimentaţie tradiţională,precum:opinci,ii,bondiţe,brâuri şi altele.În aer plutea mirosul puternic de sarmale,mici şi cârnaţi.Mergând printre standuri,mi-a atras atenţia o ie albă,cu modele florale în toate culorile şi cu un decolteu cusut cu un fir de bumbac în alb şi roşu.Costa 70 de lei,iar eu aveam doar 60.Am vrut să o iau pentru mama ca şi cadou de 8 martie.Necăjit,plecam spre casă,când m-am întâlnit cu tanti Ana,vecina mea.
-Dar gata?Pleci fără nimic?mă întrebase aceasta.
-Da,păi ce să fac?Era o ie care vroiam să o iau,dar nu am decât 60 de lei. îi răspunsesem eu.
-Aşa dar...vin-o cu mine! îmi spuse tanti Ana.
  Standul era al dumneaei.Îmi dăduse ia cu 60 de lei.Eram foarte încântat.I-am mulţumit entuziasmat şi am plecat acasă.
    Am păstrat ia ascunsă până a venit mama de la bunica.După ce i-am dăruit ia mamei,ea fiind foarte emoţionată de cadou,am făcut o felicitare şi i-am dăruit-o vecinei mele,tanti Ana,ca semn de mulţumire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu