marți, 23 mai 2017

Compunere narativă pe delta Dunării.La pescuit.În excursie cu familia.

Compunere narativă pe delta Dunării.La pescuit.În excursie cu familia.

  Împreună cu familia mea,anul trecut,în luna august,am fost în vacanţă la unchiul și mătușa mea,ce locuiesc aproape de Delta Dunării,pentru o săptămână.
   A treia zi de vacanță,în timp ce mama a rămas cu mătușa acasă,eu și tata am plecat la pescuit cu unchiul,cu barca sa pe Delta Dunării.A fost foarte palpitant.După aproape o oră de parcurs delta pentru un loc cât mai bun de pescuit,motorul s-a stricat.
-Ce s-a întâmplat,unchiule?
-S-a stricat motorul,are destulă benzină,nu știu ce s-a întâmplat cu el.Îmi răspunse el.
Am rămas blocați în mijlocul apei și nu puteam face nimic.Nu aveam vâsle.Unchiul și cu tata au încercat să repare motorul cu uneltele din barcă,însă nu i-au dat de cap.Unchiul meu l-a sunat pe vecinul său să vină cu barca sa pentru a ne duce la mal.A trebuit să așteptăm deoarece vecinul unchiului nu ajunsese încă acasă de la muncă.În timp ce așteptam,ni s-a făcut foame și am mâncat sandwich-urile din ghiozdanul meu.Tot în acest timp am mai pescuit și am prins o grămadă de pești.
   În sfârșit,se auzea zgomotul unei bărci.Era vecinul și totodată prietenul unchiului,ce a venit să ne ajute.Ne-a adus la mal și când am ajuns acasă,am făcut un grătar împreună cu familia vecinului,la care vedetele erau peștii prinși în acea zi.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu