duminică, 13 august 2017

Compunere narativă excursie in familie la mare.ce am facut in vacanta de vara.Concurs castele de nisip.Competitie

  Compunere narativă excursie in familie la mare.ce am facut in vacanta de vara.Concurs castele de nisip.Competitie


   În vacanţa de vară am plecat împreună cu familia mea la mare,la Mamaia,pentru trei zile.

  Odată ajunși,am profitat din plin de clipele avute pentru a ne bucura de soare,de nisip,de apă și de restul activităților prevăzute de acasă.În fiecare zi era organizat câte un tur,o expoziție sau un concurs.În prima zi ne-au fost prezentate cele mai mari vase,dar totodată și epavele unor vase scufundate și foarte vechi,expoziție ce a continuat și în a doua zi,dar eu și familia mea am preferat să stăm pe plajă,să ne bucurăm de soare și de apa răcoritoare.A treia zi s-a organizat un concurs de construit castele de nisip,la care a concurat și verișorul meu mai mic,ce are șapte ani,fiind pasionat de construirea lor.Noi l-am încurajat și am așteptat cu suspans răspunsul juriului.
   Până la urmă ne-am întors acasă,însă cu un trofeu și cu o tonă de fotografii de la mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu